Прозорість та відкритість діяльності закладу
ФІНАНСОВА ІНФОРМАЦІЯ
Освітня програма на 2024/2025 навчальний рік
Наказ Про організацію навчального процесу в закладі в 2024/2025 навчальному році
ІНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо викладання навчальних предметів - інтегрованих курсів у закладах загальної середньої освіти у 2024-2025 навчальному році
Протокол засідання педагогічної ради від 30.08.2024 року №1
Алгоритм надолуження прогалин у навчанні
Наказ "Про організацію заходів з цивільного захисту з учасниками освітнього процесу"
Рішення сесії "Про затвердження в новій редакції статуту комунального закладу «Опорний заклад загальної середньої освіти «Престиж» Гуляйпільської міської ради та створення Вербівської філії"
Статут комунального закладу "Опорний заклад загальної середньої освіти "Престиж" Гуляйпільської міської ради (нова редакція)
Ліцензія на провадження освітньої діяльності 2023
АКТ за результатами додержання закладом освіти вимог законодавства у сфері ЗСО (під час позапланового інституційного аудиту)
Звіт директора 2022
Звіт директора 2021
Звіт директора 2020
Звіт директора 2019
Звіт директора 2018
Освітня програма 2021-2022
Освітня програма 2020-2021
Освітня програма 2019-2020
Освітня програма 2018-2019
Перелік освітніх компонентів, визначених освітніми програмами
Програма розвитку школи на 2018-2023 р
Річний план 2021-2022
Річний план 2018-2019
Протокол конфереції педагогічного колективу, батьків та громадськості від 11.06.2018
Протокол №4 від 15.03.2021 Про вибір підручників
Вибір підручників 4 клас 2021
Вибір підручників 8 клас 2021 (1)
Вибір підручників 8 клас 2021
Вибір підручників 4 клас 2021
Вибір підручників 7 клас 2020
Вибір підручників 3 клас 2020
Вибір підручників 6, 11 клас 2019
Вибір підручників 5, 10 клас
Вибір підручників 1 клас
Свідоцтво про атестацію закладу освіти
Територія обслуговування
Статут школи
Внутрішня система забезпечення якості освіти
Положення про внутрішню систему забезпечення якості освітньої діяльності та якості освіти
Додаткові освітні та інші послуги
Заклад освіти на даний час не надає платні освітні послуги, але за наявності потреби, бажання батьків та здобувачів освіти, кадрового та матеріально-технічного забезпечення зможе їх надавати відповідно до Порядку надання платних послуг державними та комунальними навчальними закладами, затвердженого спільним наказом Міністерства освіти у науки України, Міністерства економіки України, Міністерства фінансів України від 23.07.2010 №736/902/758. Згідно даного Порядку заклад освіти зобов'язаний:
безкоштовно надати замовнику повну, доступну та достовірну
інформацію щодо порядку та умов надання конкретної платної
освітньої послуги, її вартості, порядку та строку оплати;
оприлюднити:
визначену у встановленому цим Порядком вартість платної
освітньої послуги, що надається для здобуття освіти за
освітньо-кваліфікаційним рівнем, підвищення кваліфікації або для
здобуття наукового ступеня, - не пізніше ніж за один місяць до
дати прийому заяв від осіб, що бажають її отримати;
вартість інших платних освітніх послуг - не пізніше ніж за
15 календарних днів до початку їх надання.
Платні освітні послуги можуть надаватись тими самими
структурними підрозділами, що здійснюють навчання громадян за
державним замовленням.
Платні освітні послуги надаються на підставі письмової
заяви - для фізичної особи; договору (контракту) - для фізичної
або юридичної особи.
На підставі договору (контракту) надаються платні освітні
послуги відповідно до пунктів 1-4, 9-11 розділу 1 Переліку.
Фiнансовий звiт за шiст мiсяцiв 2022
Звіт про заборгованість за бюджетними коштами на 01 липень 2022
Звіт про надходження і використання коштів, отриманих за іншими джерелами за перше півріччя 2022
Звіт про надходження та використання коштів загального фонду за І п. 2022
Звіт про надходження та використання коштів загального фонду за І півріччя 2022
Звіт про надходження та використання коштів загального фонду І півріччя 2022
Звіт про надходження та використання коштів загального фонду І півріччя 2022
Інформація про перелік товарів, робіт і послуг, отриманих як благодійна допомога 2020 1 кв
Інформація про перелік товарів, робіт і послуг, отриманих як благодійна допомога 2019
Звіти про надходження і використання коштів 2021
Надходження та використання iнших джерел 2019
Кошти, отриманні з інших джерел, не заборонених законодавством 2020
Кошти, отриманні з інших джерел, не заборонених законодавством 2019
Кошторис 2021
Кошторис 2021
Кошторис 2021
Кошторис 2021
Кошторис 2020
Кошторис 2017
Фінансовий звіт за дев'ять місяців 2021
Фінансовий звіт 2021
Фінансовий звіт 2020
Фінансовий звіт 2018
Фінансовий звіт 2017
Натуральна форма 4-2д 2020
Якісний склад педагогічних працівників
Результати ЗНО-2019 за 12-бальною шкалою
Аналітична довідка про стан організації інклюзивного навчання 2018-2019
Структура та органи управління
У структуру управлінських органів у закладі входять:
· органи колегіального управління школою: загальношкільна конференція, Рада школи, педагогічна рада, нарада при завідувачі філією, його заступнику;
· адміністрація закладу: завідувач філією, заступники з навчально-виховної роботи, практичний психолог;
· органи громадського самоврядування:
учнів - учнівське самоврядування;
учителів - профспілковий комітет, методична рада;
батьків - батьківський комітет.
0,5 ставки - вчитель фізики
0,5 ставки - вчитель трудового навчання
1 ставка - педагог з проведення корекційних занять.
Конкурс на заміщення вакантних посад не проводиться.
Мова освітнього процесу - українська
Ліцензований обсяг - 198 учнів, фактична кількість дітей на 2018 рік - 147 учнів, на 2019 рік - 159 учнів, на 2020 рік - 157,
Матеріально-технічне забезпечення закладу:
3 777 – підручників для учнів 1- 11 класів
Реалізація освітніх програм
Всеукраїнський науково-педагогічний експеримент "Впровадження інклюзивного освітнього середовища у Запорізькій області"
Правила прийому до закладу освіти